lørdag 19. april 2014

Wet walley easter kos(t)

Ja da va Bohusturen over for i år. Fire dagar i paradis er bedre enn intet. =)

Fekk repetert DNA mutant variant og Prismaster. Sistnevnte sat LANGT!! inne, men det gjekk på gammal vane og tolmodigheit. Det er fint å vere so gammal etterkvart at ein kan ta ting på rutine og slepp å trene so mykje!!

Vel uansett. i Våtedalen har eg sett meg ut nokon linjer. For fire veker sidan var eg der og hengte opp eit anker, eg bomma på linja når eg firte meg ned og havna heilt på feil plass. Men eg byrja no å pusse så smått og under mosen og torva dukka det opp eit syltynnt riss med lommer med ujevne mellomrom. Lommene er store nok for sikringsmiddel, men starten av ruta og cruxet er ikkje gåandes på ein trygg måte med kilar, ergo blir ruta bolta. Er ikkje tilhenger av Mix ruter i utgangspunktet.

Har hengt å dingla og spunne på den i dag og trur det blir ganske hardt. 7er eller 8er talet ein stad.

legger ved eit bilete =)

Her er potensiale for ein god del meir, men det krevast mykje pussing og graving, men kvaliteten på det som dukkar opp er ganske bra og Våtedalen er ein fin plass på sommaren då det ikkje er frykteleg solvendt og der somregel er ein kjølig elvatrekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar